پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

ارتباط مستقیم با مدیریت
حضور نماینده ولی فقیه و رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس به همراه رییس نظام مهندسی کشاورزی در سومین نمایشگاه خرما
نویسنده خبر : مدیر سایت    
جمعه 10 بهمن 1399
    
تعداد بازدید: 2595
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/11/10
منبع : درون سازمانی

حجت الاسلام قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه وپژمان رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس به همراه رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی فارس در سومین نمایشگاه تخصصی خرما حضور یافتند. 

 

به گزارش روابط عمومی سنم فارس, حجت الاسلام قائمی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، پژمان رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس و احمدی رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان عصر امروز از سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما حضور یافتند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی اظهار داشت: خرما یکی از محصولات مهم زیربخش باغبانی است که به دلیل ارزش غذایی بالا، صادرات و ارزآوری و اشتغالزایی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تولید این محصول نه تنها به لحاظ اقتصادی و اشتغالزائی، بلکه از منظر اجتماعی، امنیتی و حتی زیست محیطی نیز بسیار درخور توجه است و از این لحاظ یک محصول استراتژیک محسوب می گردد.

محمد جواد احمدی با تاکید بر اینکه در زنجیره تولید این محصول، از پیش از تولید تا مصرف، حلقه­ های گوناگونی وجود دارد که هریک نقش خاصی در طول این زنجیره دارا می­ باشند بیان داشت: ارتباط اصولی و یکپارچه بین تمامی حلقه­ های موجود در این زنجیره می­تواند منجر به افزایش کارایی، بهره­وری و رقابت پذیری این محصول گردد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس