چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403

ارتباط مستقیم با مدیریت
هفتمین دفتر مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در شهرستان جهرم بازگشایی شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 2 تیر 1398
    
تعداد بازدید: 4238
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/4/2

 

هفتمین دفتر مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در شهرستان جهرم با حضور آقایان رضایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون عمران،شهابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان،رئیسی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و کارشناسان و بهره برداران در روز پنج شنبه 30/3/98 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت:با توجه به تغییر شرایط اقلیمی و محدودیت منابع آبی،اقتصاد کشاورزی به سمت الگوهای دانش بنیان و هوشمندانه حرکت می کند،در شهرستان جهرم با دارا بودن قطب علمی قوی و داشتن دانشگاه دولتی و آزاد انتظار بهره مندی از فناوری های نوین در بخش کشاورزی بصورت علمی و کاربردی  را داریم.

محمد رضایی کوچی حوزه کشاورزی را یکی از منابع درآمدزا و ضروری در جامعه دانست و گفت:برای رسیدن به این مهم بایستی بستر مناسب جهت هدایت مجموعه تدابیر در جهت هم افزایی استعدادها،توانمندی ها و قابلیت های تحصیل کردگان در این بخش فراهم گردد،همچنین با تسهیل و تسریع در فرایندها می توان به جذب سرمایه گذار و افزایش تولید بهره وری در این بخش کمک کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  استان افتتاح دفاتر خدمات کشاورزی غیردولتی در شهرستان ها را به عنوان کانون های انتقال دانش و تکنولوژی،بهبود فضای کسب و کار و ترویج و تقویت فرهنگ مشاوره دانست.

حسین رئیسی توسعه و ترویج کشت گلخانه را در سال رونق تولید به عنوان یکی از رسالت ها دانست و اظهار داشت:در سال جاری مکلف به اجرای 650 هکتار توسعه گلخانه در سطح استان فارس هستیم که در این راستا هماهنگی  و انسجام کلیه دستگاههای مربوطه،تسهیل فرایند اجرایی،ارائه تسهیلات بانکی با شرایط مناسب و به دور از بروکراسی ادارای و کاهش فرایند صدور مجوزها در چارچوب قوانین و مقررات می تواند ما را در رسیدن به این هدف یاری رساند.

وی در جهت توسعه کشت گلخانه خواستار جلوگیری از اعمال ضریب کاهشی جهت برداشت از چاه های آب گلخانه داران توسط سازمان آب شد.

در ادامه این مراسم پس از رونمایی نمادین از تابلو مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شرکت تعاونی پویندگان نواندیش خیز سبز،گواهی تاسیس توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون عمران  و رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به  سرکار خانم فاطمه حمیدی فرد تحویل داده شد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس