پیام تبریک مشترک روئسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و بسیج جامعه کشاورزی استان فارس به مناسبت روز مهندسی
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 5 اسفند 1402
    
تعداد بازدید: 485
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/12/5

روئسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و بسیج جامعه کشاورزی استان فارس با صدور پیامی روز مهندسی را به تمامی حافظان امنیت غذایی تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم فارس، متن پیام محمدجواد احمدی و سعید حسن شاهی به شرح زیر است:

هُوَ أَنشَأَکُم مِّنَ الْأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَکُمْ فِیهَا (سوره هود آیه ۶۱)

پنجم اسفند، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است. موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند.

بی شک شما مهندسان کشاورزی نقش اساسی در توسعه و ترویج دانش، انتقال فناوری های نوین، ارتقای بهره وری و ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی کشور را بر عهده دارید، که از مهمترين پیامدهای اقتصادی آن افزایش و توسعه بهره وری کشاورزی، ارتقا شاخص سرمایه پذیری و مهندسی سازی کشاورزی در کشور است که علاوه بر تسریع در رشد اقتصادی، آثار اجتماعی مناسبی را برای جامعه به ارمغان آورده می آورد.

لازم می دانیم فرا رسیدن سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس؛ که امسال در آستانه نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) قرار گرفته است، تقارن ارزشمندی است که آن را به فال نیک می گیریم و ضمن تبریک این روز بزرگ، برای تمامی مهندسان ایرانی، به خصوص همکاران ارجمندمان در خانواده ی بزرگ سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و بسیج جامعه کشاورزی فارس به عنوان مجموعه‌ای پویا و متکی بر دانش مهندسی که از دانش‌ آموختگان رشته‌های مختلف کشاورزی بهره برده و همواره کوشیده اند تمامی ظرفیت‌های تخصصی در اختیار خود را برای توسعۀ و امنیت غذایی استان پهانور فارس به کار گیرند توفیق روزافزون، صحت و تندرستی و بهروزی از خدواند منان مسئلت می‌نماییم.

اميد است در پرتو الطاف بیکران الهی، با همت شما، همراه و هم نوا با جهش علمی، مهندسی سازی کشاورزی و توسعه ی کشور فراهم گردد. محمدجواد احمدی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس سعید حسن شاهی رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی فارس

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس