بیانیه تقدیر و تشکر
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 9 مرداد 1402
    
تعداد بازدید: 1739
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/5/9

لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

اعضای شریف و بزرگوار سازمان

سلام علیکم

خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که با هدایت دل‌های کارشناسان محترم، حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده اعضای گرامی پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲ تیرماه را ضامن خلق «حماسه» قرار داد و برگ زرین و پر افتخار دیگری به تاریخ سراسر افتخار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس افزوده شد.

 

بی‌شک ۲ تیرماه ۱۴۰۲ روز خانواده بزرگ نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس و نمایش درخشش هوشمندی و هوشیاری یکایک اعضای زمان‌شناس بود که با درک درست و انتخاب صحیح خود آرای سرنوشت ساز خویش را به نفع ائتلاف فراگیر همدلی و تحول به صندوق انداخته تا آینده و سرنوشت خود را از نو بنا کنند.

 

بر شما کارشناسان محترم و غیور عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی درود می‌فرستیم که از جای جای این استان پهناور با همه سختی ها در این آزمون سرنوشت ساز حضور یافتید و ما را به عنوان نمایندگان خود در شورای استانی برگزیدید و این حماسه عظیم و ماندگار تاریخی؛ را رقم زدید.

 

به شما همراهان اطمینان خواهیم داد فصل نوینی در روند حرکت تکاملی به سمت قله‌های رفیع جدید گشوده خواهد شد و مشورت و همراهی همه شما بزرگواران پشتوانه قدرتمندی را در اختیار شورای جدید و رییس آینده سازمان قرار خواهد داد، تا در عرصه حل مشکلات و تنگنا‌های موجود و پیشبرد اهداف و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی) در بخش کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور اقدامات لازم را فراهم نماید.

 

در پایان مراتب تشکر و تقدیر خود را از همه اعضای محترم خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس، کلیه کاندیدای ششمین دوره انتخابات و تمامی عوامل اجرایی و نظارتی که موجبات انتخاباتی سالم، شفاف و پرشور فراهم نمودند؛ که برگ زرین دیگری در تاریخ معاصر استان فارس و سازمان خلق شد را اعلام میداریم و امیدواریم که شاهد شکوفایی و هویت بخشی روز افزون اعضا و سازمان باشیم. انشاا...

 

اعضای منتخب ششمین دوره شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس؛/

مهندس اسماعیل تقی زاده - دکتر سکینه جوکاری - مهندس محمد صالحی دیندارلو - مهندس امیر اخوان دارابی - مهندس نورالله نظری-  مهندس علی اصغر نصیری - مهندس محمد جواد احمدی

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس